Två hemlösa hundar mindre!

Ja, nu slipper Sigge och Java vara hemlösa mer. Igår skrev jag kontrakt på ett litet hus när där jag jobbar, 800 meter för att vara precis och vi får flytta in där absolut senast 19 mars. Jag ska väl inte säga vad jag tycker om mäklaren, så fula ord får man inte skriva här, men hon var allt annat än sjysst. Blä för sådana människor.

Huset är det iaf inget fel på, det är litet och lagom för oss, tre rum och kök med en liten trädgård. Det finns garage och förråd i anslutning till huset och där planerar jag att så småningom bygga hundgård med hundrum till. :) Kök och badrum är i gott skick så det "enda" som behöver göras är tapeter och lite annat småfix. Än så länge är bara kökstapeten bestämd....kanske får bo in mig ett tag först och se..

Nu är det nanadags här, jobbar imorgon och sen har Java och jag en promenaddejt med T.

Kommentarer
Postat av: Helena & Vegas

Vad mysigt det låter! Kul med lite uppdateringar, så man får läsa om hur ni har det där uppe i "norr" :-)

Postat av: Tove

Hej! Kul att ni kikar in ibland! =) Ni får väl planera in lite tävlingar i Kumla eller Örebro så får ni låna vårt gästrum! =)

2009-02-07 @ 20:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback