Tjyvingens tjyvar!!!

Idag jobbade jag förmiddag och efteråt träffade jag Tessan för en promenad. Vi tog bilen till Karlslund och hennes hund Sushi och Java kom jättefint överens. Kul för Java med en lekkompis med liite lugnare tempo än galningen Sigge! Det var supermysigt att promenera runt ett snöigt Karlslund och vi gick längs ån och pratade massa medan hundarna busade i snön.

Vi var säkert ute 1,5 timme och när vi kom tillbaka till bilen upptäckte jag att min plånbok låg framme på sätet. Så dumt tänkte jag, men märkte i nästa stund att min väska var borta!!!!! Både plånboken och ipoden var lustigt nog kvar så det enda dom fick med sig var min almanacka (jättekul att veta vilka tider jag jobbar....) samt min necessär med migränmediciner, SKIT. Hoppas oxå snorungarna har stor nytta av ENA vanten från ett par jag köpt på monsoon i Galway...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback