Sista natten...

... i lägenheten i Kalmar. Det kändes sorgligt men jag fick igårkväll besked om att "mitt" hus blir mitt nästa helg så jag blir inte helt hemlös mer än en vecka. Okej, liite överdrivet för jag bor ju hos mamma och pappa nu då, men ändå, utan alla saker och allt...

Sigge och Java fick igår vara med på jobbet, de skötte sig perfekt, förutom ett enda skall (eller var det en dörr som smällde igen?;)) Java har ju varit med förut men var lugnare när rutinerade brorsan var med och visade hur man kopplar av.

Efter jobbet väntade den jobbiga bilresan ner till Kalmar då, fy vad jag är trött på den vägen! Med en Liza Marklund-bok i lurarna är det ändå uthärdligt. Väglaget var inte det bästa, det var rejält halt efter Västervik. Efter min lilla bilolycka tidigare i veckan så tar jag det lugnt, halkan är inte att leka med och jag har dyrbar gyllene last.

Idag är det kontraktskrivning och pengaöverföring, ärenden på stan (typ inköp av sånt som blev stulet förra helgen), packning och städning av lägenhet, träning med Marina, byte av lås och massa andra saker som bara måste göras. Äntligen kan jag oxå göra en adressändring! Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback