Vi vilar oss i form!

För ganska länge sen försökte jag mej på det där med att lära Java "ut-tecken". Hon blev bara jättelåg och osäker och förstod inte alls vad jag menade så jag lade ner och lät henne mogna ifred. Igår tog jag upp träningen igen och introducerade genom att istället för "ut" använda varsågod.

Idag gjorde vi om samma övning med linjetag ett par gånger först i trygga trädgården och sen utövning med "ut" som kommando och se där, helt plötsligt kan Java som om hon gjort det tusen gånger förut!! Jag avslutade med att blåsa inkallning istället för att kommendera ut. Grejt!

Nästa miniträningspass blir först samma övning på samma plats och sen samma övning på NY plats (utanför trädgårdens trygga vrå). Ja, jag är väl lite överbeskyddande och överplanerande men det fungerar ju nu, vill hålla kvar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback