Långhelg

Igår var jag ledig, lovely lovely!! Tessan och Suchi kom ut med bussen vid tre och sen har vi haft tjejkväll (både Suchi och Sigge är ju kastrerade så de fick vara med...) Vi har promenerat, grillat, ätit gott, kollat tjejfilm (Twilight..åååhh)...pratat massor och sen sov de över (invigde mitt fina lilla gästrum) så idag har vi promenerat lite mer o solat i trädgården. Efter en sen lunch åkte de hem.
 
(Måste stolt berätta att vi lyckades koppla datorn till tvn så vi kunde kolla på filmen när inte Dvdn ville läsa skivan!! Tjejer kan!!)

Java gillade Suchi medan Suchi tyckte att Java var söt...på håll!! Hon körde pipleksakstaktiken med honom, inte så jättekul kanske. Sigge o Suchi har funkat skitbra, båda har  hållt sig på sitt håll och ingen har irriterat den andra, det kändes jätteskönt.

Jag och hundarna har fixat lite i trädgården, bankat lite mer stolp (jag), grävt lite hål (Java) och strimlat pinnar (Sigge). Stenar har flyttats från ett ställe till ett annat och blommor har vattnats. Sen blev det lite hundtortyr, Sigge förvandlades från raggsockeliknande Hemul till en YNGRE hund! Java blev bara av med lite svanshår och utstående öronludd. Tar man mer på henne blir hon ju naken!

Imorgon blir det lite spårläggning/spårande och däremellan hoppas jag kunna lapa lite sol i trädgården!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback