Måndag

Idag var jag ledig från jobbet så jag och hundarna slappade hemma. Mitt på dagen åkte jag ner på stan för att träffa vår chef. Jag har nämligen blivit erbjuden att stanna året ut på samma apotek som jag är nu! Det känns bra att veta vad jag ska göra ett par månader framöver.

Ikväll tog jag med mej hundarna till klubben för att gå en runda när jag ändå var tvungen att åka till affären. Java fick oxå lite miljöträning eftersom vi träffade på några ur sökgänget och stod och pratade en stund. Nu ska vi komma igång med sökträningarna igen, det ska bli skoj! Bara Sigge blir friskförklarad av veterinären (det är ganska rött fortf) så är vi på g!!

Idag har jag känt mej småhängig o nere hela dagen, ikväll har även leder börjat göra lite ont. Det känns lite svullet bak i näsan och jag är bara så himla frusen. Brr...Kan det vara en bacill som smittat mej? Det vore ju inte konstigt med tanke på alla baskelusker man borde komma i kontakt med på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback