JIHOOOOOO!!!

Det behövdes ingen andra biopsi för Sigge. Debbie tyckte att svullnaden gått ner jättemycket och att man därför kan dra slutsatsen att det "bara" var en kraftig inflammation i muskeln. Superskönt!!! Nu slipper han mer stygn och mer ont och mer vila, bara antibiotikakuren är uppäten, stygnen borta och han alldeles säkert inte har ont så sätter vi igång igen!!

Jag sa till Paul att jag kände som att han faktiskt hade en tumör och blev frisk från den, jag var så himla övertygad om att han var sjuk och skulle dö. Nu hoppas jag att vi kan se fram emot MÅNGA härliga år tillsammans, älskade Sigge!!!

Java har idag tillbringat dagen hos gammelmatte o husse med syrran Svea och de har levt loppan! Oj oj, hunnit med att åka bil, gå på stan, rejsa runt i skogen och reta gallfeber på Dot, det är ju en riktig toppendag för två goldentjejer i sin bästa ålder!!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Härligt!!! Vilken lättnad!!! Heja Sigge! Ses i sökskogen! Kram Kerstin & Eka

2008-09-29 @ 23:21:52
Postat av: Susanne och Daim

Äntligen hittade jag tillbaka till er sida!!

Trevligt att träffas, vilken tur att han blir frisk igen Sigge, hemskt när hundarna är sjuka.

Daim växer och frodas och börjar faktiskt se ut som en "riktig" golden:)

Ha det gott.

2008-10-05 @ 21:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback