Helgen som rusade förbi och så måndag igen

Ja, helgen gick så fort! Familjen kom på lördag eftermiddag, och förmiddagen spenderade vi med att städa hysteriskt. Tur att jag redan bakat allt jag skulle, för vi bjöd på tårtkalas direkt när de kom. Födelsedagsbarnet, dvs jag, fick bl a böcker, pengar och en I-pod! Nu kommer det att funka att lyssna på ljudböcker igen, jiho!! Det är mycket bättre sorteringssystem i en i-pod än i telefonens mp3-spelare. Najs najs!!

På lördagskvällen var vi på stekhuset och käkade. Det var gottegott! Hundarna har varit lyckliga, speciellt Sigge som älskar sin morrmor och morrfar. Java och morrmor lärde känna varandra och nu är även Java accepterad som barnbarn. Vi (läs pappa) fixade oxå båda kranarna som behövde nya packningar och lite sånt.

Mamma och pappa åkte imorse samtidigt som jag och hundarna åkte ut till Trekanten. Java och Sigge har spenderat dagen hos Marina och kompani och haft det superbra. En lång skogsrunda med hela gänget uppskattade både Sigge och Java. Känns superskönt att Sigge funkar både inne och ute och idag var även en annan labradorhane med och det funkade oxå. Visar ju bara ännu mer att vi tänkt rätt om Sigge. Java tycker det är lattjolajbans och lekte med aaaaallla. Det är jättebra att hon får vara med en bra flock så här ibland och att hennes uppfödare oxå får vara med och se hur hon är allteftersom hon växer upp.

Vi är ett trött gäng ikväll!

Kommentarer
Postat av: mamma och pappa

Tack för trevlig helg hälsar mormor och morrfar

2008-10-07 @ 14:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback