Sockerbetsträff

Idag har det varit valpträff för Javas kull, jättekul tyckte vi alla! Det blev träning, prat, korvgrillning och valpbrottning i en trevlig blandning. Jag är jättenöjd med hur Java klarade av övningarna idag med tanke på att hon knappast apporterat nånting. Allt är bara så himla lättsamt med henne, hon är verkligen ett litet guldkorn!

Vi har fått många bra tips och jag har tänkt ut en träningsplan för närmsta tiden här framöver. Gäller bara att hitta lite träningstid i dagsljus, alternativt appellplansanpassa övningarna...Vi fortsätter att skynda långsamt, allt finns ju där, och fokuserar fortfarande mest på lydnaden.

Java tyckte det var så härligt att leka med kompisarna och nya bekantskapen Hubbe. Finns det nåt hon har mycket av så är det leklust! :D Det har varit en trött liten fis här hemma ikväll...

Fler bilder från dagen kommer senare, nu är klockan alldeles för mycket för att sitta och blogga (nackdelen med att eftermiddagsnappa). Jag ska oxå mejla ut bilder till er andra som var med!  Tack alla för en trevlig dag och ett speciellt tack till Marina och Sven för att jag får ta hand om den här superdupermysiga och duktiga lilla tösen!



Från vänster: Amos, Nisse, Svea, Daim och Java

Kommentarer
Postat av: Susanne och Daim

Javisst är de "goa" de små sockerbetorna:)

2008-11-11 @ 17:33:50
Postat av: Anna

vad roligt det ser ut med så många hundar av samma sort, det blir så många så man vet liksom inte hur man ska fästa blicken, ungefär som när jag tittar in i vår fågelbur på morgonen och tänker "vad många ni är" och ser små gula ansikten överallt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback