Helg, härliga helg!

Tänk vad man uppskattar ledighet och bara göra ingenting när man faktiskt jobbar rätt så mycket i veckorna, det konstaterade jag och frisören idag. Jag fick nämligen lite panik och bokade raskt en tid för klippning av kalufsen idag. Viktiga händelser på g ju, och då gäller det att vara fin!! ;)

Veckan har bestått i jobb men även en ledig dag. Skönt att kunna gå med hundarna i dagsljus mitt i veckan. I övrigt känns det som att helgerna börjar bli mer och mer uppbokade så här framåt julen. Nästa helg blir det Örebro, sen blir det Göteborg och så fortsätter det i princip varje helg fram till jul. :S Efter jul är jag som det ser ut nu arbetslös igen så det är med blandade känslor jag längtar efter julen...

Java fick följa med ner på stan idag och när jag klippt mej tog vi en sväng och "miljötränade" lite. Vi gick först in på Ordning & Reda och hälsade på den lilla söta schnausern som "jobbar" där. Han var inte sådär jätteleksugen men kunde såklart inte låta bli att charmas av Java som lekte pajas hej vilt på golvet. Sen styrde vi stegen till Vapencentralen för inhandlande av lördagsgodis, idag blev det griseknorrar. Sigges försvann på tre röda medan Java hann gnaga både på rygg och på mage och på sidan.

Annars har det inte hänt så särdeles mycket spännande inte. De där bilderna från valpträffen ska jag ta tag i och välja ut de bästa och lägga in på bloggen samt mejla iväg till övriga mattar (jag har inte glömt det, bara skjutit upp det lite.... ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback