Torsdag!

Gullegrynet har sovit gott inatt oxå. Paul var ute innan han la sig ganska sent och sen var jag ute vid sjutiden, då satt hon vaken i buren. Än så länge inga olyckor, helt fantastiskt för ett sånt litet pyre!

Aptiten är inte jättegod menjag vill inte hålla på att krusa henne och skapa ett matproblem. Samtidigt är hon så liten och tunn att hon behöver sin mat. Idag "råkade" jag tappa matkulorna som hon lämnat på golvet och vips var de oxå nere i magen. Ska rådgöra med herr och fru Uppfödare tror jag...

Paul dammsuger just nu i hallen och här i köket ligger Java tryggt o slumrar under min stol, hon är så himla cool!

Igår beställde jag Gunilla Wedeens nya bok, har hört den ska vara läsvärd och jag uppskattade ju "föreläsningsdagen" vi var på i Skåne.

Idag ska Sigge vara kontorshund ett par timmar och Java kan undersöka lägenheten i lugn och ro!

Ps. Mina öron har aaaaldrig varit så här rena!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback