Nattrapport

När valpen sover kan man plugga...så nu har jag äntligen fått lite gjort på resultatdelen på exjobbet. Fattar fortfarande inte riktigt alla anvisningar från min handledare men det är väl bara att knappra vidare på lilla datorn och skicka in det man åstadkommit sen. Än så länge känns det som att jag har själva texten under kontroll. Vi får se.... :) Längtar efter lata lediga dagar i solen....

Skruttefian verkar så trygg i sin bur nu. Jag har hört att hon börjat pipa när jag ex gått på toa och hon inte sovit när jag gått, men hon slutar snart och sover när man kommer tillbaka. Jag tror inte det behövs många nätter till på den här usligt tunna bäddmadrassen... (ja, det är inte ens en riktig madrass, bara en tunn bäddmadrass från en resårbotten). Tur man är ordentligt vadderad i sig själv! ;)

Undrar om Paul tänker komma hem från slottet och ta ut Java snart, eller om jag ska göra det själv nu innan jag släcker? *funderar och lyssnar efter cykelljud..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback