Lugnet sänker sig...

...över Stagneliusgatan.

Dagen har gått i ett tycker jag, man springer ut och in och passar på lillskruttan och förbereder mat och lagar mat åt sig själv och så ska man helst hinna plugga lite oxå!

Ikväll kom de o köpte datorn, kändes jättebra att bli av med den. Mamman i familjen kärade genast ner sig i Java så jag förtydliga att hon INTE ingick i köpet! ;)  min klasskompis M på besök med man, dottern A och en liten kompis till A. De var nyfikna på vår lilla Java. Tjejerna försvann snabbt ut på balkongen med sina dockor, de tyckte Java var lite för busig, och inte blir det bättre av gälla flickskrik och vift på armarna. Det bara skriker ut bus och lek för en liten valp!! :) De är ju hundvana så det gick bra.

Java var lite övertrött när de hade gått och båda hundarna fick varsitt hundkex att gnaga lite på (i olika rum). Sen tog jag Java på rygg i famnen och höll henne till hon somnade. Nu snarkar Sigge i sin korg, Java på en filt bredvid mej i soffan och Sickan spanar på Sigge från fåtöljen. Hon börjar bli mer och mer nyfiken på Java och smyger runt och kollar in henne då och då.

Nu är det snart Medium, min favvoserie just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback