Deadline!

Yey! Nu är uppsatsen inlämnad, "bara" redovisningen kvar. Min opponent är iaf en tjej vilket känns mer tryggt än om det hade varit en barsk gubbe på 60 bast. Men man vet inte...hon kan ju vara strängare än strängast. Nu ska jag förbereda min presentation och sen öva öva öva!!!

Java och jag gick på en liten koppelrunda ikväll och först träffade vi två killar som gullegullade en lång stund med Java. De tyckte hon var så fin och även att namnet är fint!! Hihi! Tycker jag med! I slutet av rundan mötte vi en liten nakenhund, med betoning på liten! Den var minimini! Java undrade vad det egentligen var för en liten filur, men hon får allt vänta med att hälsa till alla spruttor är tagna. Vi pratade lite valptider med matte, för hunden var bara 6 månader och skulle börja på valpkurs snart. Inte med oss dock, vi får vänta några veckor till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback