Så var det slut!

10 veckor gick snabbt som vinden, min praktik är över. Det kändes lite smått sorgligt att säga hejdå till apoteket och alla som jobbade där, det blir ju snabbt ens vardag. Jag har trivts jättebra och oxå haft världens bästa handledare!

Nu väntar istället 10 veckors skrivande, examensarbetet väntar. I fredags var det möte med handledarna och en klasskompis som skriver om samma ämne fast en annan läkemedelssubstans. Vii har fått instruktioner om hur vi ska hantera data och massa sånt, så det är bara att köra igång!!!

Sigge blir nog glad över att ha sin matte hemma igen, och jag är glad över att få styra lite själv över min tid. Nog för att man blir upptagen när man jobbar heltid, men jag hoppas verkligen slippa vara borta 12 timmar om dagen då! Häromdagen slängde jag iväg min första ansökan om "riktigt" jobb, vi får se var vi hamnar i slutändan. Just nu vill vi vara kvar här i trakterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback