I väntans tider....

Det sägs ju att den som väntar på nåt gott aldrig väntar för länge...eller hur var det nu...väntar ALLTID för länge!!? Länge har vi väntat men nu börjar det närma sig! Ni vet de där valparna som föddes på Happy Birdhunters...en av dem ska flytta hem till oss om sisådär sex veckor och några dar!!!

image264



Vi är lovade en av töserna, det är de som trängs där längst till höger i bild. (Har ni förresten sett gulligare små fötter än de som syns där till höger? Jag bara dör varje gång jag ser bilden!!)

Här är bara tikarna i bild, de verkar gilla varandra:

image267



Nu googlas det och funderas och smakas det på namn här hemma. Sigge var ju inte sådär jättefantasifullt men det var bestämt redan innan han fanns. Jag skulle ha "en Sigge-hund", så var det bara!! Då fick alltså hundvalet anpassas till namnet, nu ska namnvalet anpassas till hunden. ;) Jag har just nu två favoriter varav den ena väger lite tyngre. Vi får se...hmm...tål o tänkas på! Det ska ju passa den lilla damen oxå och vem av dem det blir får vi se längre fram!

Kika gärna in på
kennelns hemsida för att läsa mer och se fler bilder på de små sötingarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback