Fredag!

Precis som jag trodde vaknade jag lite halvrisig men inte med nån feber direkt att tala om så jag knatade vackert iväg till bussen och praktiken imorse. Sov hela vägen och vaknade yrvaket när vi nästan var framme med ett tjusigt "snark". Pinsamt värre men man får väl bjuda på det...

Dagen gick rätt långsamt och jag var frusen och risig så jag fick ta en tidigare buss hem, skönt det. Nu hann jag landa lite hemma innan vi åkte iväg på veckohandling.

Dagens bästa: Sigge som fattat det där med bakdelskontroll på bara två små korta träningspass! Jag kallade in honom på gården nyss när vi gick från bilen och han svängde in sin rumpa hur snyggt som helst på båda inkallningarna (var ju tvungen att prova en till när den första var så snygg)!!! *Impad* Givetvis ska vi öva massa massa mer men han är visst inte så dum, den lille gule!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart att det går bra med bakdelskontrollen!

Krya på dig!
/Anna och INdy


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback