Första besöket hos valparna

Som jag skrev innan så har jag idag träffat Happy Birdhunters valpar för första gången. Gud vilka små sötisar!!! De har precis börjat lära sig gå, så de vinglar omkring på lite krokiga ben i valplådan och spanar in världen med sina blå ögon. Yippie tar mammarollen på största allvar och verkar tycka det är jättekul o visa upp sina små! Nu ska det bli kul att följa dem alla fram till de blir åtta veckor. Då är det ju dax att flytta hemifrån men jag hoppas att vi valpköpare håller kontakten och tränar tillsammans!

Här kommer lite bilder på Kalmars sötaste:

image276

Matdax för ett gäng matglada valpisar...

image277
...förutom lille Trötter som sov en lååång stund ovetande om att mjölkbaren var öppen.

image278

Tikarna hade idag väldigt god aptit och slurpade i sig en lååång stund.

image279

En trött liten kille

image280

Sötnos som utforskar världen med sina nyöppnade ögon

image281

Sitta måste man oxå öva på. Observera att han har skinn att växa i på benen! =)

image282

Flörtis!

image283

Ohoj, jag snurrar runt!!
image284

Wohoo..jag blir nästan yr!

image285

Vänta nu har jag snart ordning på benen igen!

image286

Phu! Sådär, landat på marken igen!

image287

Matte är inte dum som huvudkudde!

image288

Mamma Yippie med den rosa grisen...

image289

...eller var det valp? Kolla in valparnas söta små ben!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback