Semester!!

Jaha, nu är vi hemkomna allihopa (utom Sickan) från våra respektive helgboenden. Alla har haft en händelserik helg, Sigge har lekt tuffing i pensionatet, Java har busat med syrran och oxå hunnit med lite magknip pga att hon tuggat i sig en bit tyg här hemma. Sickah har bossat över Blaise och vi har varit på bröllop och badat i havet på andra sidan landet, på det härliga västkusten.

Bröllopet var trevligt och glatt, allt var jättebra förutom organisten som måste haft för många fingrar eller nåt... :S Bruden hade sytt sin fina klänning själv! Brudens far sa lite sentimentalt till mej när vi lämnade festen "Tove, Elins ÄLDSTA kompis!" Jag hoppas han menade att vi varit kompisar länge och inte att jag var gammal! ;) Jag är nämligen drygt ett år yngre än bruden!!!

Vi var lite lagom sega på hemvägen igår men orkade ändå stanna till i Gällstad och outletshoppa lite. Helt otroligt, två koftor, två tshirtar, en liten klänning, fem par strumpor, en munjacka från Bondelid och ett par cargobyxor till Paul inhandlades snabbt och billigt på lager 157! Dessutom hann jag norpa till mej en söt fågelholk och lite annat jox på en inredningsaffär. En vattenkanna från Bolagret bor numera på balkongen oxå.

Två trötta hundar hämtades hem, och de har varit trötta även idag. Sigge har fått bära in grejer från bilen och Java har varit och badat, premiär för simning idag! Duktig tjej jag har! Vi norpade även med oss lite stenar hem som vi ska ha på balkongen!! :)

Nu ska vi städa för besök från Gbg väntas, två tjejer och 3 (förhoppningsvis) hundar ska sova här över natten! Kul!! =)

Har sett nu att bloggen flyttats, hoppas den funkar som vanligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback