Friday!!

Vet inte varför det känns festligt med helg när jag egentligen "har helg" hela tiden eftersom jag är ledig. Eller såklart, på helgen är ju Paul ledig. Idag är han dock på resa för en jobbintervju och kommer inte hem förrän sent ikväll. Java och jag ska snart oxå åka till jobbet. Vi ska rycka in ett par timmar som back-up på gamla jobbet. Sigge får vara hemma, tror det blir liiiite rörigt med två hundar i en sprattlande hög på golvet i vårt lilla personalrum.

De har väldigt roligt nu ihop! Sigge vill bara busa och busa och busa ute och när man bryter skäller han sitt Bawaow-skall  med alldeles rund mun! Java hinner ju knappt toa sig om man inte ser till att stoppa. Hela tiden får man ju såklart vara med och se till att Sigge ligger ner så han inte råkar skada Java. Han blir ju lite exalterad...

I helgen är vi bjudna på grillning i Mönsterås och inget mer jobb är inplanerat så jag ska sen försöka se till att dels skriva mej en CV och söka lite jobb inför hösten och dels städa genom lägenheten och rensa ut lite saker. Saknar vissa grejer oxå, till exempel en nyckel...Hittelön för den som finner den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback