Tisdag

Nu har jag jobbat två dagar, och idag började jag signera själv. Det känns stort! :) Jag får såklart fortfarande fråga om en massa saker men det är ändå bra att kunna fixa de enkla sakerna själv. Igårkväll var jag dödstrött och bara slocknade i soffan med en väldig migrän så fort jag kom hem men idag var jag inte fullt lika trött. Imorgon är jag ledig och vi får gå på valpkurs för första gången på länge för Java är hostfri sedan flera dagar. 

Dock möttes jag idag av tråkiga nyheter när jag slog på datorn. En härlig gammal hund har gått ur tiden, Marinas Happy finns inte mer. Fastän hon levt ett långt fint liv är det ändå sorgligt. En trogen vän har alltid en speciell plats i hjärtat, och jag förstår att familjen saknar henne mycket. =( Ni finns i våra tankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback