En händelserik vecka avklarad!!

Nu är första veckan på praktiken avklarad och det är så himla kul!!!!! Tänk vilken tur att jag gick efter vad magkänslan sa och struntade i att jag bara hade en termin kvar på lärarprogrammet! Jag mådde jättedåligt varje gång det var praktik men nu känns allt bara skitkul och spännande!!! Alla är så trevliga och otroligt nog är min handledare både hundägare och scrappare, för att inte tala om jättetrevlig!! Den här veckan har jag mest hållt på med varuhanteringen, det är bra att bli lite bekant med produktnamn resp. substansnamn och att lära sig att hitta lite bättre. Jag har fått prova på några recept men imorgon ska vi ta tag i det ordentligt!! Kul!!

Jobbigt har det dock varit med pendlandet, speciellt första dagarna!

Sökhelgen för Tony Lyvén var toppen! Jag som inte kan så mkt om sök har lärt mej hur mycket som helst och desssutom har jag fått massa tips för hur vi ska jobba med Sigge. Vi fortsatte att jobba med vinden i helgen med lite modifikationer från hur vi gjort tidigare. Han börjar bli riktigt säker på sin nos nu och det är kul att se! Coolt att se hunden som haft så svårt för linjetag kuta rakt ut i skogen!! Nu måste jag verkligen ta tag i lydnaden så vi får chans att tävla nån gång i framtiden....


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Tove! Sökträning på söndag. Samling 10:00 i Läckeby. /H&V

2008-01-29 @ 21:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback