Onsdag hemma!

Idag blev det sovmorgon ända till halv sju!!! Wooo...Sambon skulle på jobbmöte i Stockholm och förhoppningsvis bidra till att vi blir lite rikare ;) och det var ändå ett egenvårdsseminarium på ett apotek i stan så jag har haft hemmastudier resten av dagen. Jag har varit flitig och skrivit det jag kunnat på praktikarbetet och oxå hunnit träffa en klasskompis för lite lunch och ett kort span på stan. Trevligt!

Imorgon ska jag byta praktikdag mot exjobbsdag eftersom Paul blir borta en dag till och Sigge inte klarar sig ensam. Är väldigt skönt att få några dagar hemma för jag är inte riktigt bra, imorse hade jag lite feber, är som influensasymptom som bara visar sig när jag är trött. Bara det går över till nästa vecka, vet inte om jag får göra sterilpraktiken annars!?

Om inte kameran vore trasig så hade jag visat ett kort jag äntligen gjort färdigt. Det har legat halvklart ganska länge nu och jag har flera andra kort jag måste göra närmsta tiden så det var bara o sätta fart. Jag blev jättenöjd med resultatet och kom på en ny snygg teknik dessutom!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback