Hemmalördag

Dagarna rusar förbi något så hysteriskt snabbt och en massa saker ska man hinna med, praktik, laga mat, städa, betala räkningar, aktivera hund, vila sig själv, tillverka kort, söka jobb, tvätta....iii...ja tiden går så snabbt och det är så mycket att hinna med. P har oxå mycket på sitt schema och dessutom ansvarar han nu på dagtid helt för kontorshunden Sigge samtidigt som företaget är på G att göra fin business. Därför var det skönt med en sovmorgon i sängen för oss båda. Sen blev det lyxig långfrukost med lite av varje. Dagen i övrigt har gått åt till tvättande och fixande hemma.

Jag har lite planer för vårt webbande framöver, läsarna är inte så jättemånga, men ändå, alla kanske inte är intresserade av mina pysserprojekt, utan jag gissar att de flesta är ute efter hunderiet. Nån form av uppdelning kommer att ske framöver. Jag är fortfarande fascinerad över topparna i bloggstatistiken, vissa går att spåra till att man sagt nåt på ett forum eller så, men vissa vete katten. Igår måste det hänt nåt spännande för nu var det en sån däringa topp igen. Inte klagar jag, det betyder ju bara att folk är intresserad av min åsikt om nåt! Synd bara att de inte lämnar en kommentar bara så man får veta vad det var!!

Nu ska jag baka lite till sökträningen imorgon och sen är det operation packning som gäller. Har inte bestämt om jag ska ta tåget eller bilen till Örebro, beror på hur tung väskan blir. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback