Helgen snart slut...

 Igår var jag, Sanna och Leia ute på loppisspan. Vi kollade över favvobutikerna både i Kalmar och Nybro och avslutade med fika på Ikea. Jag hittade äntligen ett snyggt sideboard i teak till bra pris och det gick preciiiiis in i Sannas bil.

Ju längre dagen gick desto mer dassig kände jag mej, när jag kom hem frös jag och huvudet värkte och det kändes precis som att influensan höll på att bryta ut. Jag ställde in dagens sökträning och tog istället en lååååång sovmorgon. Tror det räddade situationen lite för visst har jag varit hängig idag men inte sjuk direkt. Det blir alldeles för lite sömn när man är borta 12 timmar om dagen i veckorna och det reagerar kroppen på.

Sigge har alltså haft en tråkig helg om man undantar hans nya älskling, tennisbollen han fick av Sanna. Den har konstigt nog inte gått sönder än trots att han i princip haft den i munnen konstant sen igår. Han låg till och med o slappade på sidan med bollen fortfarande i munnen. Med jämna mellanrum ska den slickas och slaskas på, precis som en liten bebis...hihi

Apropå bebisar så är Leia så himla söööt! Nu har hon mer styrsel i kroppen och är kontaktsökande och skrattar åt en o så. Gulle hon! Hoppas att hon o hennes mamma inte blivit smittade av de baskelusker jag verkar ha dragit på mej!

Nu ska jag dega lite mer i soffan och vänta på att sambons tacopaj ska bli färdig! Imorrn ringer klockan 4.45 igen och ännu en vecka är igång! Veckan efter ska jag på sterilpraktik i Örebro, det ska bli spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback