Halvkrasslig o lite inneträning

Idag fick jag gå hem tidigare från praktiken, huvudet dunkade och jag kände mej alldeles febrig. Resan hem var inte roliga kan jag säga...usch. Nu är jag lite piggare iaf och Sigge och jag har kört en omgång klickerträning för att bygga upp kontakten inför ett fritt följ. Jag har ju slarvat med ögonkontakten men nu är vi en bit på väg. Svårt blir det när belöningen ligger framför och bara frestar.....men desto bättre resultat! Det känns som att det kommer ta hundra år, men nu kan vi iaf börja röra oss framåt utan att han släpper kontakten. Positionen är det lite si och så med när vi börjar gå framåt men nu är det kontakt vi jobbar på, "träna det vi tränar på" är vårt motto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback