Dagarna flyger förbi...

...och jag stupar i säng om kvällarna! Praktiken ger en sannerligen inga sömnproblem, ja det skulle vara att man får sova för lite då. :P

Idag har jag varit med min handledare på ett lite mindre apotek 20 min från Karlskrona. Det var jättemysigt där och personalen var jättetrevlig! Nu har jag börjat ta emot recept lite mer  "på egen hand" och det är jättekul. Man har ju en del kvar att lära sig men nu funkar åtminstone datasystemet som jag vill! Tur att jag har min handledare som hjälper till där det behövs och att alla kunder har sånt tålamod med att jag är lite långsam och fumlig ibland!

Jag slutade tidigt så jag och M bestämde träff för en liten promme i Värsnäs. Härligt att få lite solsken!!! Sigge tycker att lilla Bässie är en konstig filur som springer och skäller på honom men försökte ändå få igång henne till lite lek. Det gick ju inte så resten av rundan skötte han sig själv, med Bässie  som en liten spion 10 meter efter i hans spår. Hehe...knashundar!

Väl hemma slocknade jag i soffan och vaknade lagom till maten var klar och nu är det snart dags att nana igen!!! Phu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback