Tråkdag och konditionsträning

Inatt vaknade jag med migrän så det var bara att kravla sig upp för att ta medicin och sen sova vidare. Det blev en lång sovmorgon, antagligen välbehövlig och sen har jag skrivit vidare på exjobbet men just nu går det långsamt. Har börjat få lite hosta och luftrören värker, har verkligen inte tid att bli sjuk nu.

Sigge fick lite konditionsträning i pulkabacken med bollkastaren. Önskar bara att jag hade lite bättre kastteknik så jag kom ner för hela backen...

Imorgon flyttas Noel till ett sjukhus i Bangkok eftersom de inte fått kontroll på blödningen i höften än. Man känner sig lite maktlös så här på andra sidan jorden, och jag kan förstå att hans föräldrar är oroliga. Alla är nog glada att Paul är där, jag med, fast det är lite ensamt här hemma.

Det tycker Sickan oxå, som piper konstant. Piplisa vill ju bara gosa med husse, jag får bara gosa med henne i badrummet, av alla ställen.

Nu ska jag fixa lite kvällsmat och kolla på en film. Imorrn sökträning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback