Gårdagen

Igår kände jag mej inte alls pigg när jag vaknade så vi tog det ganska lugnt. Inte så mycket plugg, bara lite organiserande av arbetet. Sigge och jag tog ett minipass på klubben, mest för att han skulle få någon som helst aktivering. I "fria följet" har han faktiskt börja gå med ögonkontakt, det trodde jag aldrig att han skulle! Sen är väl positionen inte den bästa men det kommer, det kommer... Lite övning på ställande under gång, och på kul lite hopp över hinder. Sigge tycker appellplan är lattjolajbans i alla fall, och det är ju bra. =)

På eftermiddagen åkte jag till Trekanten för att hälsa på valparna som igår fyllde fyra veckor! Hipp hurra för dem! OJ, vad de växer, tror de var dubbelt så stora, och dubbelt så söta, hur det nu är möjligt! De är verkligen egna små individer nu, olika stora, olika färger och ansiktsuttryck. Tikarna som förut såg ut som B1 och B2, precis lika, har nu fått lite olika färg, storlek och uttryck. Ska bli spännande att se hur de utvecklas, bara halva tiden kvar nu!

Jag ska försöka lägga in en bildkavalkad på sötmonstren, igår strejkade blogg.se men det kanske går nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback