Back on track!!

Igår hade jag en riktig skruttdag, allt kändes skit och jag var less hela dan. Framåt kvällen vände det tack o lov tack vare en god vän och sambon. Tack till er! Nu är jag på banan igen!!

Idag sålde vi en av våra gamla datorer till nåra från Norrköping. Det var en knasig historia, de hittade inte hit, hade tappat en ruta på bilen och mamman i familjen var en uppenbarelse i kycklinggult och bus!! Aah..hihih. Men de var trevliga så inget ont om dem! Nu är vi av med en dator, skärm och tangentbord och en slant rikare! Wiho!

Sigge och jag gick till djuraffären idag för att höra om halsbandet kommit. Det hade det tyvärr inte så jag hoppas det kommer in i början av nästa vecka. Vore ju bra om man kunde prova det på nån av töserna så man vet att det passar.

Nu är det bara en liten bunt bipacksedlar kvar att kolla igenom för att ändra småsaker i excelbladet, skönt! När det är gjort ska jag ta bilen ut till Trekanten för att pussa på valpisarna! :)



Kommentarer
Postat av: jenny

söt bild :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback