Söndag

Idag var vi återigen ute i Trekanten, idag för att hjälpa till lite med att motionera änderna! Sigge fick dessutom testa på att apportera en helt nyskjuten duva. Jag såg att han markerade något men gick iväg igen så jag visade honom på duvan och sa "apport" och då tog han den på en gång. Sen kastade Marina en markering där Sigge inte använde sin näsa alls så det måste vi jobba på.

På eftermiddagen skulle vi egentligen åka och fiska med Josef och Cecilia men när vi kom ut till Körningsven var Cecilia borta! Det slutade med att grabbarna åkte och fiskade ensamma och jag åkte hem och la mej i soffan. Har haft ont i skallen hela veckan, antagligen på grund av att jag slutat tvärt med att dricka Pepsi Max. Uscha, hoppas det känns bättre snart!

Sigge sover som en stock, han är nog helt utpumpad efter dagens övningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback