Snygging på post utanför slottet

122621-186

Kommentarer
Postat av: SH

Blöt men söt hund! =)

Postat av: karin

Hej Tove!
Kul att läsa din blogg. Såg att du skrivit om träningshelgen för Karin friberg. Den verkade vara lyckad. Söt vovve du har. Lycka till med träningen/tävlandet. Jag brukar också träna med Helena C & Åsa T (flattmaffian) ibland så vi kanske ses på nån träning framöver:)

2007-10-01 @ 14:09:10
URL: http://www.freewebs.com/karinkarlsson
Postat av: karin

Hej igen Tove!
När du skrev att vi ses imorn blev jag fundersam. Blir det nåt jaktprov i trekanten imorgon?? Jag har inte hört nåt från Marina-sven om det. Hörde att Sven var dålig så jag förutsatte att det inte blev något??

2007-10-01 @ 20:13:49
Postat av: karin

Jaha. Men då förmodar jag att dom har tillräckligt med funktionärer för ingen har ringt mig?

2007-10-01 @ 21:14:29
Postat av: karin karlsson

Gick det bra på gårdagens jaktprov? Några duktiga hundar? Jag blev verkligen jätteförvånad när du skrev att provet blev av eftersom ingen ringt & meddelat om när/var provet skulle vara. Som funktionär brukar man ju bli informerad iförväg. Är jätteförkyld så jag var visserligen glad att slippa stå ute & frysa. Ha det bra/karin

2007-10-03 @ 10:30:03
URL: http://www.freewebs.com/karinkarlsson
Postat av: karin karlsson

Låter som ni hade trevligt på provet. Pratade med Åsa (med flatten zelda) idag & hon sa att hon gillade din hund supermycket både till sätt & utseende:)Det var nästan så hon blev sugen på en golden;)

2007-10-03 @ 17:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback