Måndag

Idag var det bara att sätta full fart igen med tentapluggandet. Tog mej under dagens lopp genom 1,5 tentor så imorrn är det bara att kämpa vidare.

Sigge har haft ganska långtråkigt och inte fått nåra långpromenader men vi har tränat lite grann ute på gården. Ena passet blev det liteinkallningar,  fotgåenden och lägganden och andra passet avlämningar. Nu är avlämningarna helt ok på hemmaplan så jag ska väl börja så smått att träna ute i skogen och ännu längre fram tillsammans med andra.

Längtar till lördag när det blir sökträning igen, och så längtar jag efter att få träna lite apportering. Det ska jag ta mej tid till imorgon eller på onsdag har jag tänkt. Imorgon kväll är det yogakurs igen, jag är ganska kry nu från förkylningen så det ska jag nog orka. Lär ju sätta fart på snoromloppet om inte annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback