Ledig fredag

Dagen efter tentan så jag har varit ledig idag. Hade egentligen tänkt att vara supereffektiv och hinna med både det ena och det andra men jag var TRÖTT imorse så det blev en lång sovmorgon.

Sen har jag gjort lite småpyssel, varit på IKEA o köpt formar till tårtan på tisdag, tyg att klä om fåtöljen med och sånt. Nu borde jag egentligen ta mej i kragen och åka till Maxi och handla ingredienser så jag kan baka men jag har NOLL lust att trängas med alla som precis fått lön och måste storhandla. Jag åker nog dit lite senare istället.

Idag kom Sigges nya sökrulle med posten. Den verkar kanoners och man fick med en lösrulle som var likadan som den som sitter fast i halsbandet. Då kan vi börja träna med den istället, det blir nog inga problem. Imorgon är det dax för sökträning igen med mitt nya sökgäng! Det ska bli kanonkul, och jag hoppas orken är lite bättre än förra veckan när jag var så förkyld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback