Jaktprovsdag!

Idag var det ett särskilt prov i öppenklass hos Marina och Sven. Jag var med och hjälpte till och ansvarade för att lägga ut viltet i sökrutan. Jag var supernervös för att göra fel och sjabbla bort mej så jag hade en liten karta i fickan men det gick bra! Provet avlöpte jättesmidigt och det var jättekul och lärorikt att vara med!

Efter provet passade vi på att träna lite. Sammanfattat kan man väl säga att Sigge återigen visade sin sämsta sida. Jag har nog inte varit så besviken och otillräcklig som förare sedan provträningen i våras när Sigge lekte pajas. Nu har vi tränat hela sommaren och legat i med vilthanteringen på slutet och allt har sett bättre ut men det blev bara blaj. Visserligen tog han fåglarna men släppte halvvägs, ja det blev inte alls bra och han är absolut inte intresserad av mej....*suck*

MEN, det är bara att ta nya tag och verkligen ta tag i det där med ledarskap och kontakt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback