Helg...äntligen!!

Veckan har varit lång och det har varit flera besvikelser på det personliga planet. Hade tänkt gå till gymmet igår men sköt upp det till idag. Det var väldigt skönt att träna idag, även fast det var jobbigt. Hade slarvat lite med lunchen och det märks genast...men ändå, efter gymmet kände jag mej på mycket bättre humör!

Paul är på träning och medan jag väntar på honom förbereder jag maten lite. Idag blir det ugnsbakad sötpotatis med fetaostkräm, en grillad köttbit, hemgjort vitlöksbröd och hemodlade körsbärstomater. Slurp!

Imorgon ska vi stå på loppis, hihi. Hoppas vi blir av med lite saker så vi slipper slänga nåt. Förhoppningsvis kommer även familjen som ska köpa mitt fina avlutade skrivbord. När vi avklarat de två bitarna så har vi antagligen plats i förrådet igen. Har lite saker häruppe som borde ner nämligen...hehe...det är ett ständigt flöde på sakerna i lägenheten...

Kan förresten rapportera att bokhyllan sitter som berget! Superpluggarna vi hittade kan verkligen rekommenderas! Ska ni sätta upp nåt så hör av er så förklarar vi vilken sort det är!

Sigge har de senaste dagarna vilat sig i form vad gäller apporteringsfronten och har istället promenerat en del med sin matte. Där har vi tränat på att INTE gå framför eller halka fram när han sätter sig. Det går riktigt bra, även om han fuskade och visst råkade skrämma en stackars indisk doktorand som frågade om vägen till Skatteverket. (Han gjorde inget hemskt, ville bara säga hej!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback