Sorry go' vänner...

...finns inte så mycket intressant att blogga om när hunden är sjukskriven så jag ligger lite lågt... 

Kreativiteten flödar däremot här hemma! Jag har en ny hobby, nämligen stämplarrna och scrappingens pyssliga värld! Jag beställde lite grejer som kom tidigare i veckan och så har jag gjort lite strököp på Tradera så nu finns grunderna hemma för att tillverka kort och LO:s. Jag har tänkt att fokusera på att göra kort till en början, speciellt julkort då....jag har beställt julstämplar men de har inte kommit än så än så länge finns bara ett hjärta och det känns lite torftigt.

Igårkväll började jag på ett kort med titeln "tänker på dej", men jag blev aldrig riktigt nöjd. Idag gjorde jag om själva kortet och la till en ny bakgrund bla så nu är det mycket finare. =)

Idag provade jag att stämpla på glossy fotopapper. Vi får se imorrn hur det går att dekorera det pappret, tänkte om man skulle måla bakgrund osv. De stämplar jag har nu är inga man behöver färglägga efter stämplingen. Jag gjorde oxå stämplar på rött papper. Det blev till slut ett litet höstigt kort som jag är riktigt nöjd med, enkelt men fint. Vi får se om jag vågar lägga upp bilder imorrn. Kanske ska pysslandet få en egen blogg så "hundigt" folk slipper läsa om mina kort , kattlådor och annat krimskrams! :P

Kommentarer
Postat av: mamma

En god idé med kort på bloggen. Vi är nyfikna och undrar om vi kan få inhandla årets julkort??
Kram mamma

2007-10-20 @ 09:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback