Lägesrapport från sjukbädden

Jag tror att vi gick till veterinären just i rättan tid. Ikväll är han faktiskt mer tjock i halsen och man hör ibland när han ligger i korgen att halsen är svullen. För övrigt utnyttjar han sina rättigheter som sjukling och har spenderat kvällen i mattes knä i soffan.

Förresten så glömde jag bort att skriva förut att den lilla knölen han har på vänster "höft" var nån slags godartad förändring bara som man kunde operera bort om man ville.  Minns inte namnet...Veterinären tyckte vi skulle göra det om den blir större, men just nu är den bara som en ärta ungefär så den får vara. De kanske kan ta den samtidigt som tonsillerna om de ryker nån gång i framtiden.


Kommentarer
Postat av: Helena

Ännu så länge har jag lurat förkylningen :-) Jag kollar med de andra imorgon om helg och så hör jag av mig till dig. Livet som student är kalas, förutom när man behöver tentaplugga ;-)

2007-10-12 @ 23:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback