Hemma...

...och jag längtar tillbaka redan. Saknar mina kompisar jättemycket och i helgen bevisades det att gammal vänskap aldrig rostar. Man bara tar vid där man slutade förra gången. :)

Inatt fick jag migrän igen så jag sov bort nästan hela förmiddagen. Började dagen med lunch :P och sen tog vi en sväng i skogen bakom huset och lät Sigge träna lite på att använda vindvittringen. Det gick väl sådär, husse var inte så värst bra på att gömma sig och terrängen var liiite väl snårig för att kunna "patrullera" något sånär smidigt i. Sista gången (av tre) gick bäst så sen gav vi oss.Egentligen hade vi tänkt att kolla in mitt "hemliga" svampställe men de började övningskjuta i kraftledningsgatan alldeles bredvid så vi vågade inte gå dit.

Hemresan gick bra och Sigge åkte finfint i sin nya bur. Vi ska bara måla den så ska jag ta kort på den och lägga upp i bloggen.

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att resan gick bra. Hade varit skönt om Ni kunde flytta närmare hem.
Kramar
mamma

2007-10-08 @ 09:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback