En in och en ut...

Nä den principen följer väl inte vi oss av direkt men idag råkade det bli så. Jag spanade in en cool tavla i fredags och idag åkte vi och kollade på den och den föll även herrn i huset i smaken så den fick följa med oss hem för en billig penning.

Lite svart färg på ramen och den blev som ny! Nu ska den bara hängas upp i vardagsrummet, bilder kommer sen.

Vi la upp hundburen igår på blocket och den blev ikväll köpt av en familj från Nybro med en liten (nej stor) boxervalp på 15 veckor. Jag undrar hur stor den egentligen kommer bli när den är så stor redan nu!? Söt var den i alla fall även om boxern inte är en av mina favoritraser....(för ni har väl aldrig hört talas om rasen boxer retriever....nä jag tänkte väl det...) ;)

Buren passade perfekt i deras bil och jag var glad att bli av med den. De gjorde ett väldigt gott köp för den var i princip oanvänd och ändå halva priset...jag satte ut den lågt för att garanterat bli av med den, det var lite andra annonser ute oxå.


Kommentarer
Postat av: Helena & Vegas

Hej Tove & Sigge! Tänkte försöka få ihop en sökträning i helgen. Hur har ni det, är det någon dag som passar bättre/sämre? Hoppas Sigge kryat på sig och mår bra nu!

2007-10-17 @ 08:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback