Torsdag och helgen börjar!!

Jajemän, vi är lediga imorgon så helgen börjar redan idag. Lämpligt nog ska vi till Lilla Puben och käka med några kompisar ikväll. Det ska bli mycket trevligt det!! Annars pågår projekt tvätt här hemma samt städ, men jag har på eftermiddagen varit fruktansvärt trött så det har gått segt.

Sigge och jag har klickat nåra omgångar med apportbocken och sen övergick jag till att klicka kontakt framför spegeln. Det enda svåra är att få Sigge att sitta still på rumpan, kontakten är det inget fel på. =) Vet inte om det är dumt att göra två olika klickövningar på samma dag, men han verkar ju inte ha problem med det och jag växlar ju inte fram och tillbaka mellan dem utan gör först färdigt ena momentet och går sedan i nästa omgång vidare med nästa.

Får nu medan jag skriver lite tips från Anna B om hur jag ska få Siggeman att sitta på sin rumpa när han tar bocken, han vill gärna resa på sig när han tar den och sen sätta sig igen. Jag tror vi kommer klura ut det, tur man kan fråga folk!!! =)

Operation upptrappning av ny medicin går rätt bra, mådde lite illa i måndags och temperaturen verkade åka upp och ner, sen har jag fått lite trötthetsattacker då och då men det kan lika gärna bero på att jag sovit lite denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback