Fredag med fint besök!

Igårkväll på Lilla Puben fick jag höra att en av judotjejerna inte kunde följa med på judotävlingen för hon var tvungen att vakta sin mammas hund (mamman är i Afrika eller nåt sånt några veckor). Jag erbjöd mej att vakta henne så nu har vi en liten bearded collie här hemma. Som tur är så är hon kortklippt, annars hade det väl varit skrufs o smuts överallt här!

Paul är alltså borta på judotävling och sen blir han kvar i Skåne till på måndag eftermiddag. Trist, men vi myser till i soffan ikväll med potatisgratäng o fläskfilé. Imorrn blir det sökträning och på söndag apportering, skoj!!!

Alltså...jag måste berätta! På förmiddagen idag ringde en Joacim från omsorgsprogrammet och ville ställa några frågor. Han berättade inte vad det var om o varför men jag antog att han bara var nervös och dessutom oerfaren så jag sa ja iaf. Första frågan var "när förlorade du oskulden" !????? EEEEhh..Nähä sa jag och ville inte svara på frågorna, men han sa då att jag fick ju säga stopp om jag ville hoppa över en fråga. Nästa fråga var om jag hade kille och det var ju lite oskyldigt men fråga tre var ju oxå bara för knäpp: Har du string? Eh...då sa jag ifrån på skarpen och frågade vad undersökningen var till. Det skulle tydligen vara till en statistikuppgift i matten. Hrmm.. Jag sa att han borde komma på något bättre att undersöka och la på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback