Busy busy...

...dagarna bara rasslar förbi och tentan närmar sig med stormsteg. Imorgon blir det ett snack med läraren för han bara dumpar över oss arbetsuppgifter och ändrar från kursplanen mm. Inte bra! Ikväll blev jag äntligen färdig med de 195 icke så pedagogiska instuderingsfrågorna. Det kändes som en liten bedrift, även om jag måste kolla av med någon/några andra för det är en del frågetecken fortfarande.

Paul är på Dreamhackmässan och ska lansera företagets 3D-skärmar. Hoppas det går bra!! Känns lite ensamt här hemma dock, fastän det på samma gång är skönt att ha lägenheten för sig själv. Jag somnar lättare när Paul är hemma, men sover bättre när jag är ensam för sängen är så smal. Visserligen får jag snällt dela med mej åt en hund och en katt men de tar inte lika stor plats ens tillsammans. Häromnatten skrattade jag så mycket åt Sigge, jag hade bjudit upp honom i sängen på min sida på natten så han hoppade upp och så låg vi sked allt tre. Sigge hade huvudet på kudden och låg under täcket och var så stilla stå stilla...sötnos är vad han är!!!

Om vi är klara med vårt projektarbete på fredag tänkte jag försöka hinna med lite apporteringsträning medan det är ljust! Imorgon hinner jag inte ut innan mörkret faller så istället ska jag och klasskompisen M gå på slottets julmarknad. Det ska bli både trevligt och mumsigt!! :P

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Tove och Sigge! Sugna på lite sök på söndag, Läckeby kl 11. Bye bye /Helena

2007-11-29 @ 17:47:29
Postat av: Helena

Andra stället :-) Hittar du, annars får du höra av dig. /H

2007-11-29 @ 21:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback