Äntligen!!!

Nu är läkarbesök, tentaplugg och tenta avklarade. Hur det gick får vi se längre fram. Läkarbesöket gick iaf ganska bra tycker jag, när jag väl hittade rätt. Jag gick nästan pinsamt tidigt från tentan, satt bara 80 minuter men jag svarade på allt så vi får väl se!

I eftermiddag har jag pysslat med kortet till uppvaktningen av vår kompis Elins disputation. Det blev ett tagcard oc nu är själva stommen och tagsen gjorda. Väntar på lite inspiration för tagsen. Nån som har nåt klokt att säga till en nybliven doktor i biokemi? =)

Som vanligt är bildkvalitén inget vidare men här är iaf framsidan:
image213

Och hela utsidan:
image216

Och insidan:

image214

Jag har använt mej av bazzil cardstock, mönstrat papper från Basic  Grey och lite blandade band. Swirlarna är guldembossade.    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för "friskishälsningen", det känns väldigt skönt!! Ses på sökträningen på söndag! Helena & friske Vegas

2007-11-02 @ 19:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback