Pyssel och kursavslutning

Idag sov jag som sagt länge och när jag vaknade kilade jag iväg till systemet och köpte en flaska vin som tack för all hjälp jag fått av Marina och Sven. Fick lust att piffa till den lite så jag sydde en liten påse och några små pytteminidummiesar att dekorera den med. Hihi, det är roligt att pyssla!

Sedan var det faktiskt i princip dax att åka till träningen. Idag var vi vid dammen och de hade med sig båten. Vi gjorde lite olika markeringsövningar. Jag hade med mej dumburken för att få Sigge att skärpa till sig med fotgåendet och sånt och var på honom rejält. I stort så tycker jag han skötte sig bra, men det är ju det att han varvar och stressar upp sig som gör det svårt för honom med minnet. Avlämningar, inlevereringar osv är mycket bättre än när vi började kursen!

En annan rolig sak är ju att Sigge verkligen har lättare att röra sig nu sen han gått ner i vikt. Han ser mycket piggare ut ju! Nu behöver han bara gå ner ca ett kg till. :)

På väg hem upptäckte jag att telefonen var borta. Jag fick åka tillbax och Marina ringde till mej och då hörde jag minsann hur det ringde i gräset. Telefonen hade antagligen glidit ur fickan när jag klev ur bilen. Vilken TUR att jag inte körde över den!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback