Mystiska samtal...

...har vi fått senaste dagarna. Det är någon som ringer från dolt nummer och när man svarar så är det ingen där...

Förut ringde det och jag kastade mej över telefonen och svarade, för någon sa att det kan vara såna telemarketingföretag som ringer upp många samtidigt och svarar man inte först möts man av tystnad...o ja, det var ett sånt företag. Vilka fulknep de kör med!! Hon sa att hon ringde för att kolla om jag fått mitt "provapå-paket" med kidneybönor o rosenrot eller nåt sånt o det har jag ju inte fått. Då sa hon att hon skulle skicka det så skulle jag få utvärdera dem sen. Där ringde en varningsklocka. Det var alltså en sån där prenumeration som är omöjlig att avbryta!! Jag avböjde snabbt, puh!! Rosenrot är vad jag förstått ett väldigt potent naturläkemedel och sånt ska man inte blanda och joxa med hur som helst. Finns folk som dött av det!!

Jag hoppas att det var det företaget som ringt flera gånger de senaste dagarna för annars har vi fått oss en stalker på halsen....brrr!!! Man kan ju hoppas folk har bättre saker för sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback