Kanintok...

...visade sig min hund vara. Idag letade jag rätt på gummiband och lät Sigge hämta in dummie med kaninskinn på gräsmattan härutanför. Den var extremt rolig och mysig och spännande. Ojoj..nu ligger han dessutom och väntar på att den ska hoppa ut från korgen i hyllan i hallen. (Platsade honom i korgen just nu). Tänk om fåglar kunde vara lika hett stoff för den gode Siggeman!

Sigge och jag var förut nere och hejade på husse lite på Kvastkampen. Jag hade ingen lust o stanna kvar. Paul får gärna vara där om han vill men jag vet inte...är inte min grej helt enkelt. Vi gick istället en sväng och tränade lite lydnad på hemvägen. Kom fram till att det är lika tråkigt som vanligt... ;)...blir nog ingen lydnadskarriär för oss. Nu sitter jag mest och segar. Borde diska och städa lite men har noll ork och lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback