I planteringstagen

Idag har inte varit en särskilt produktiv dag. Jag sov länge och drömde konstiga mardrömmar på morgonkvisten. Donade lite här hemma och sen stack jag och handlade lite kyckling och sånt grejs till imorgon och gjorde pasta med kyckling till lunch för idag. Kollade på senaste avsnittet av GW, hur spännande får det bli!?? Jag vill att det ska bli nästa vecka NUUUU!!!

Jag har varit lite duktig idag ändå, tog tag i omplanteringsprojektet och har nu satt över hoyorna i vardagsrummet i större innerkrukor och planterat in kvisten som stått och fått rötter i den "lilla" garderobsblomman. Medan jag ändå hade jordiga händer passade jag på att så lite kryddväxter och luktärter och ställa ut på balkongen. Vi hade en fin samling växter där förra året, men av nån anledning så dog de ut så småningom...

Nu är det bara den "roliga" städningen kvar och sen hoppas jag att Sanna ätit upp sin mat så vi kan sticka ut och träna! Jag måste erkänna att jag ännu inte tänkt ut någon bra plan, men det kommer väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback