Hemma och fattig!

Nä så farligt var det ändå inte, men någon annan däremot försökte skylla sin shopping på mitt dåliga inflytande.. ;)Vi har haft en trevlig dag på Elmia, shoppat och ätit viltkebab, spanat på hundar och jaktgrejer och pratat hund i massor. Nu hoppas jag att jag vunnit de tävlingar jag deltagit i så jag får lite mer bra grejer oxå! ;)

Dagens erövringar bestod i en vindtät fleeceväst från Chevalier, en softshelljacka för billigt pris, en cylinder för kortisontabletter samt ett kaninskinn för Sigges träning. Vi lyckades norpa åt oss varsin gratiskeps från nåt foderföretag oxå och så lite pennor och en minificklampa o sånt.

Jag hade egentligen tänkt få tag i en sån stamtavlebok som Agria har, men M har lovat att hjälpa mej få tag i en sån och sen ville jag ha fatt på några bra retrieverkoppel i bomull och det fick jag heller inte tag i, men det är inget akut.

Nu är jag träningssugen, Sigge har fått hälsa på kaninskinnet och det  verkade vara väldigt lockande. Får se hur skojigt det är när det sitter på en dummie bara...

O ja, jag är väääldigt valpsjuk just nu. Vi fick stå med en fyramånaders liten sötlabbe en liten stund, oj oj. Jag ville ta med hem, men jag får vänta till nästa år för en egen valping. Längtar redan...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback