Helgresumé

I helgen har vi stökat i Paul lägenhet och städat i min. Igår kväll var J och C här på middag, vi bjöd på soyamarinerad kyckling med grönsaker, banan och jordnötter. Så lätt och så gott, det var uppskattat. Till efterrätt blev det saffranscheesecake och frukt som Paul fått med hem sen han jobbade på slottet. Jag gillar inte saffran annat än i lussebullar så jag höll mej till jordgubbarna. Mätta i magen drog vi ner på stan för vi skulle på bio och se Pirates of the Caribbean 3 som just börjat gå. Det var mysigt att gå på bio och filmen var bra men liite för lång. Efter filmen var slut gick vi till Pipes och satt och pratade lite.

Idag sov jag länge, typ jättelänge, men det var skönt! Sen har jag inte gjort så mycket nyttigt. Paul sålde sin bäddsoffa idag så nu är vi av med den! Bra!! Till kvällsmat blev det tacopaj och nu donar vi lite med datagrejer vi vill bli av med.

Sigge har haft lite tråkigt i helgen, träningsmotivationen är inte på topp just nu. Igår hade vi dessutom en lite dispyt om det är tillåtet att äta sopor i köket eller inte. Idag gick vi till en gräsplan i närheten och tränade lite fotgående, konstigt nog går han inte längre för långt fram utan snarare för långt bak! Man kan ju hoppas att det blir perfekt snart då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback